دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

شايد براي شما هم خيلي سوال پيش آمده باشد که چگونه سئو سايت را بالا ببريم و اصلا چرا سايت من رشد نمي کند؟ افزايش يا کاهش سئو سايت به فاکتورهاي مختلفي بستگي دارد که بعضي از اين فاکتور ها در طول زمان ثابت هستند و بعضي از فاکتور ها به صورت مرتب تغيير مي کند. فرقي نمي کند که حوزه فعاليت سايت شما چي باشد يا اصلا با چه پلتفرم هايي سايت شما طراحي شده باشند، به هر حال اگر مي خواهيد سئو سايت را افزايش دهيد بايد تمام فاکتورهاي ثابت و متغير را در نظر داشته باشيد تا بتوانيد به سرعت رشد کنيد.

lp2d_w1.jpg

سئو (Seo) چيست و چرا اهميت دارد؟

اگر در حال فعاليت در حوزه کسب و کارهاي اينترنتي باشيد يا حتي به فکر ورود به اين حوزه باشيد با کلمه سئو (Seo) آشنا شده‌ايد. سئو مخفف کلمه Search Engine Optimization است که به معني بهينه سازي سايت براي موتور هاي جستجو مي باشد. سئو اشاره به مجموعه اي از الگوريتم هاي مختلف دارد که در صورت رعايت آنها مي توان در رتبه بندي گوگل جايگاه بهتري داشت و به صفحات اول گوگل آمد. البته سئو فقط براي موتور جستجوي گوگل مهم نبوده و براي ساير موتور هاي جستجو مثل Bing مهم است.

اهميت سئو براي سايت ها را مي توان به اين شکل تعبير کرد که با توجه به مراجعه غالب کاربران به حداکثر 3 الي 5 لينک صفحه اول گوگل و استفاده از خدمات اين سايت ها، شما براي کسب درآمد بايد در اين ليست قرار داشته باشيد و اين موضوع تنها از عهده سئو بر مي آيد، پس به بيان ساده تر اگر سايت شما سئو عالي نداشته باشد، شما هم هيچ کسب درآمدي نخواهيد داشت.

ufsp_w2.jpg

چگونه سئو سايت را بالا ببريم؟

با توجه به فاکتور هاي بسيار زياد براي افزايش سئو، نمي توان يک راه حل براي افزايش سايت داد و بايد يک سايت از تمام جنبه هايي که براي سئو مهم است بررسي شود، ولي مي توان عواملي که براي يک سئو خوب مهم است را بررسي کرد. دقت داشته باشيد که سايت شما براي اين که به خوبي رشد کند بايد تمام نکاتي که در ادامه گفته مي شود را رعايت کند و در غير اين صورت نمي توان انتظاري داشت. با توجه به اين که سئو در سايت به دو قسمت داخلي (On-Page) و خارجي (Off-Page) تقسيم مي شود، در اين مقاله نيز سايت ها را با همين ديد بررسي مي کنيم.

سئو داخلي (On-Page)

اولين بخش که براي سئو خيلي مهم است و به دلايل مختلف به اين بخش اهميت کمتري داده مي شود، سئو داخلي است که مي تواند به سرعت سايت شما را از هر نظر بهينه کند و باعث جذب رتبه عالي در گوگل شود. از مهم ترين عوامل تاثير گذار در سئو داخلي مي توان به موارد زير اشاره نمود.

1. طراحي ظاهري حرفه اي و متناسب با کسب و کار

اولين قدم براي داشتن يک سايت خوب و سئو شده، طراحي سايت به شکل مدرن و فلت است که باعث لذت بردن کاربر از حضور در سايت مي شود. به علاوه بايد به اين نکته هم دقت داشته باشيد که ظاهر سايت شما بايد متناسب با کسب و کارتان باشد، زيرا در حال حاضر اکثر سايت ها در يک شکل شدن است و تشخيص اين که يک سايت با طراحي خاص مربوط به چه کسب و کاري است بسيار سخت است.

دقت داشته باشيد که طراحي سايت متناسب با نوع کسب و کار، نکته با اهميتي است. فرض کنيد که وارد شيريني فروشي شديد و طراحي استاندارد يک شيريني فروشي را ديديد و بعد به سراغ سايت فروشي رفتيد که با ظاهر يک شيريني فروشي در حال فعاليت است، چه حالي به شما دست مي دهد؟! ظاهر سايت ها نيز به همين اندازه مهم هستند.

2. استفاده از فونت و عکس هاي بهينه

دومين قدم براي داشتن يک سايت بهينه و سئو شده، استفاده از فونت هاي مناسب و عکس هاي بهينه شده است. وقتي سايت شما از نظر فونتي ظاهر درستي نداشته باشد و باعث فرار کاربر از سايت شما شود باعث افزايش نرخ پرش (Bounce rate) مي شود که همين موضوع در کاهش سئو تاثير گذار است.

3. بررسي و افزايش سرعت سايت

سرعت سايت يکي از عوامل مهم در افزايش يا کاهش سئو است که طبق استاندارد هاي گوگل زمان لود (بارگزاري) صفحات يک سايت نبايد بيشتر از 3 ثانيه باشد زيرا باعث افزايش نرخ پرش مي شود و باعث رتبه بندي منفي سايت مي شود. ميزان سرعت سايت را مي توانيد از طريق ابزار Gtmetrix يا Alexa بررسي کنيد.

4. لينک سازي داخلي

لينک سازي داخلي يکي ديگر از راه هاي افزايش سئو سايت است که حتما بايد به صورت حرفه اي انجام شود. شما با لينک سازي داخلي به ترفند هاي باعث جذب کاربر به صفحات ديگر سايت‌تان مي شويد و در صفحات مختلف، افزايش ترافيک ايجاد مي کنيد و همين موضوع باعث افزايش رتبه بندي سايت شما مي شود.

5. بررسي و رفع مشکلات فني و امنيتي

داشتن مشکلات فني و امنيتي در سايت، يکي از عوامل پنهان در کاهش رتبه سايت مي باشد که بايد به سرعت رفع شوند. شما مي توانيد از طريق رفع مشکلات امنيتي و فني سايت، رتبه سئو خود را افزايش دهيد. براي بررسي و رفع انواع مشکلات سايت مي توانيد از گوگل سرچ کنسول کمک بگيريد.

6. انتخاب کلمات کليدي هدفمند

انتخاب کلمات کليدي که بيشترين ترافيک را به سمت شما جذب مي کنند، جزو مهم ترين فاکتورهاي افزايش سئو است. با انتخاب بهترين کلمات کليد و توليد محتواي اختصاصي، سهم زيادي از ترافيک اين کلمه داشته باشيد و به سرعت سئو سايت خود را افزايش دهيد. براي تحقيق کلمه کليد مي توانيد از ابزار keyword everywhere استفاده کنيد.

7. توليد محتواي اختصاصي

به مهم ترين عامل افزايش سئو در سئو داخلي (On-Page) مي رسيم که بيشترين تاثير را سئو شدن يک سايت ايفا مي کند. عملا سئو بدون محتوا مفهومي ندارد، پس اگر مي خواهيم در گوگل بهترين رتبه بندي را داشته باشيم بايد به سراغ توليد محتواي اختصاصي و غير کپي بريم تا بيشترين بازدهي ممکن را داشته باشيم.

نکات مهم توليد محتوا که باعث افزايش سئو مي شود

همانطور که گفته شد، توليد محتوا مهم ترين عنصر براي افزايش سئو است که بايد نکاتي را در آن رعايت نمود تا بيشترين بازدهي را از آن گرفت. در ادامه نکات مهم در توليد محتوا را بررسي مي کنيم.

  1. حتما در بخش توضيحات (description) از کلمه کليد اصلي استفاده کنيد.
  2. در توليد محتوا حتما به چگالي کلمات کليدي نسبت به متن اصلي دقت داشته باشيد.
  3. در عنوان خود حتما از کلمه کليدي اصلي استفاده کنيد.
  4. بهتر است URL سايت به انگليسي بوده و مفهوم کلمه کليدي اصلي را برساند.
  5. حتما در محتواي خود از کلمه کليدي اصلي به عنوان با تگ H2 استفاده کنيد.
  6. عکس هايي که قرار است در محتوا استفاده شود را حتما بهينه کنيد.
  7. از لينک دهي داخلي و خارجي در محتواي خود استفاده کنيد.
  8. حتما ويژگي ALT تصاوير را با کلمات مرتبط پر کنيد.
  9. از پاراگراف بندي درست استفاده کنيد (نه خيلي بلند و نه خيلي کوتاه) تا کاربر خسته نشود.
  10. در محتواي خود حتما از عکس استفاده کنيد و در صورت امکان به سراغ ويديو نيز برويد.

سئو خارجي (Off-Page)

سئو خارجي اشاره به مجموعه اقدامات بيرون از سايت يا همان بک لينک سازي دارد که باعث مي شود گوگل با سرعت بيشتري به سايت شما اعتماد کرده و آن را معتبر بداند و در نتيجه رتبه بهتري به سايت شما بدهد. از مهم ترين عوامل افزايش سئو خارجي که باعث بهبود سئو سايت مي شود، مي توان به موارد زير اشاره نمود.

1. لينک سازي طبيعي

لينک سازي خارجي بايد به شکلي باشد که گوگل به سايت شما شک نکند و به شما رتبه بدهد. بهتر است به جاي اين که 1000 لينک در يک هفته بسازيد و سايت خود را رها کنيد به مرور ولي مستمر اين 1000 لينک را در 1 سال بسازيد.

2. لينک گرفتن از سايت هاي معتبر

فقط به سراغ سايت هايي برويد که اعتبار بالايي داشته باشند. براي اين که سايت هاي معتبر را پيدا کنيد بايد 3 فاکتور دامين اتوريتي، پيج اتوريتي و اسپم اسکور را در نظر داشته باشيد که دو مورد اول هر چقدر بيشتر باشد بهتر است و مورد سوم که اسپم اسکور است، هر چقدر کم تر باشد بهتر است.

3. از مزرعه هاي لينک دوري کنيد

در واقعيت اين افت است که باعث نابودي مزارع مي شود ولي در فضاي وب برعکس اين موضوع است و اين مزرعه لينک (Link Farm) است که باعث تخريب يک سايت از نظر سئو مي شود. مزرعه لينک يک روش از مجموعه روش هاي سئو کلاه سياه است که به يکبار تعداد زيادي لينک براي سايت شما مي سازد و بعد مدتي آن را قطع مي کند و در نهايت باعث پنالتي شدن سايت شما مي شود.

4. فقط به صفحه اصلي لينک ندهيد!

يکي ديگر از راه هاي افزايش سئو سايت، لينک دهي به صفحات مختلف که هم باعث ميشه لينک دهي طبيعي باشه و هم صفحات ديگر هم سئو شوند و باعث جذب ترافيک شوند. يکي از مشکلات ديگري که لينک دهي به صفحه اصلي ايجاد مي کنه شک کردن گوگل و پنالتي شدن سايت است. به علاوه با استفاده از روش هاي لينک سازي PBN هم مي توانيد، به سرعت سئو سايت خود را افزايش بديد و احتمال پنالتي شدن سايت را هم کاهش بديد.

 

 

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : چگونه,سئو,سایت,را,بالا,ببریم, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 139 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 6:05

همه اطلاعات لازم در مورد خريد ملک در ترکيه

 

به جرات مي توان گفت که استانبول يکي از راه هاي خوب و سود آور براي سرمايه گذاري در املاک و مستغلات به حساب مي آيد.

در اين بين بسياري از مشتريان بين المللي در هنگام خريد ملک در استانبول با مسائل مختلفي روبه رو مي شوند.اما اين مشکلات و موانع را به راحتي مي توان به يک مشاوره خوب و مناسب حل کرد و يک خريد عالي و هيجان انگيز انجام داد.

يکي از هدف هاي دولت ترکيه در سال 2012،سرمايه گذاري گسترده در املاک و مستغلات مي باشد.اين کار باعث  جلب توجه سرمايه گذاران خارجي براي خريد ملک در ترکيه و به ويژه استانبول شده است.

در پي اصلاحاتي که در قانونگذاري مربوط به سرمايه گذاري در املاک شده است،خريدن ملک و سرمايه گذاري در آن را آسان تر کرده است.

در اين قانون گذاري جديد،اصلاحاتي مانند ثبت زمين،قانون رهن و بازنگري و... گنجانده شده است که کار سرمايه گذاري در زمينه ملک و مستغلات را در ترکيه آسان تر مي کند.

بسياري از نظر سنجي ها نشان مي دهند که بخش املاک و مستغلات ترکيه،به عنوان جذاب ترين بازار سرمايه گذاري در اروپا به حساب مي آيد و علاقه جامعه جهاني نسبت به آن افزايش يافته است که در نتيجه توانسته است سرمايه زيادي را جذب کند.

يکي از اقدامات دولت ترکيه براي جذب سرمايه‌هاي خارجي ايجاد تسهيلات و امکانات ويژه براي خريد ملک در اين کشور است. البته بايد دانست که خريد ملک در ترکيه تابع يک سري ضوابط و مقررات قانوني است که لازم است پيش از هر اقدامي از اين قوانين مطلع شويد.

 

در اين راهنما شما را با قوانين، شرايط و ضوابط خريد املاک در ترکيه براي اتباع خارجي آشنا نموده و همچنين در خصوص نحوه گرفتن اقامت ترکيه بعد از خريد ملک توضيح خواهيم داد.

خريد ملک در ترکيه

 

 

 


نکات مهم قبل از خريدن ملک در استانبول

اگر شما قصد  خريد خانه در استانبول  را داريد،بايد قبل از اين که هر اقدامي در باره آن انجام دهيد،درباره آن به صورت کامل تحقيق کنيد.به طور کلي بيشتر شهروندان خارجي مي توانند به خريد ملک در استانبول بپردازند اما بهتر است قبل از انجام اين کار با کنسولگري خود مشورت کنيد.بعد از تحقيقات لازم و هنگامي که تصميم گرفتيد مايل به خريد چه نوع آپارتماني هستيد،احتياج داريد تا مشاوره هاي لازم براي اين کار را دريافت کنيد.براي اين کار مي توانيد با بست هوم تماس بگيريد.

به اين نکته نيز توجه داشته باشيد که دفتر اصلي شرکت بست هوم در استانبول مي باشد و اين شرکت فعاليت خودش را از سال 2017 آغاز کرده است و همچنين توانسته است با ارائه مشاوره هاي کاربردي در زمينه هاي مختلف،ده ها قرار داد موفق را در کارنامه خود به ثبت برساند.

در صورتي که قصد خريد ملک در استانبول را داريد،مي توانيد از طريق واتساپ با شماره تلفن 00905523082146 تماس بگيريد و براي مشاوره و هماهنگي با کارشناسان مجرب بست هوم در ارتباط باشيد.

به طور کلي تيم حرفه اي بست هوم قرارداد هاي شما را به صورت مستقيم با شرکت هاي سازنده تنظيم مي کند و شما را براي اخذ سند،اقامت ترکيه و ديگر اقدامات لازم ياري مي کند.

 

 

خريد خانه در استانبول

 

 

 


چند نکته در انتخاب يک ملک

قبل از خريدن يک ملک و در هنگام بازرسي،مطمئن شويد که خانه سند مالکيت دارد و تمامي قبوض آن مانند آب،برق و گاز طبيعي،توسط مالک قبلي پرداخت شده باشد.يکي از سوالاتي که در هنگام خريد ملک بايد پرسيد در خصوص مقاومت ملک در برابر زلزله است که آيا اين ملک در برابر زلزله مقاوم مي باشد يا خير،زيرا استانبول در منطقه زلزله خيز قرار دارد.همچنين در هنگام خريد آپارتمان در استانبول بايد به اين نکته توجه داشته باشد که همه چيز در اطراف خانه بايد مورد پسند شما واقع شود و به گونه اي به آن نگاه کنيد که مي خواهيد مدت زمان طولاني در آن زندگي کنيد.


گرفتن اقامت ترکيه از طريق خريد ملک

در چند سال اخير دولت ترکيه با اصلاح قوانين، امکان خريد ملک در اين کشور را براي اتباع خارجي فراهم نمود. خريد ملک در اين کشور با توجه به قيمت روبه‌رشد مسکن در اين کشور نه تنها سودآور بوده بلکه از طريق خريد ملک به خريداران خارجي اقامت ترکيه نيز اعطاء مي‌شود.

 

خريداراني که مجموع خريد املاکشان در ترکيه به 250 هزار دلار برسد، مي‌توانند به آساني براي گرفتن اقامت براي خود و همه افراد خانواده در ترکيه اقدام کنند. همچنين کساني که ارزش املاک خريداري شده‌شان از 650 هزار لير ترکيه بيشتر باشد مي‌توانند اقامت سه ساله ترکيه براي خود و خانواده دريافت کنند و با تمديد اين اقامت به مدت 5 سال، امکان گرفتن اقامت دائم براي اين افراد به وجود مي‌آيد.

 

براي گرفتن اقامت کشور ترکيه علاوه بر خريد ملک در ترکيه لازم است که چند دوره متوالي اقامت موقتي که به خريداران اعطاء مي‌شود را تمديد کنيد.

 

از جمله مزاياي گرفتن اقامت ترکيه (موقت و دائم)، ايجاد حق تحصيل فرزندان در ترکيه، گرفتن مجوز کار و پيدا کردن شغل در اين کشور مي‌باشد.

 

در گذشته افراد مي‌توانستند با گرفتن اقامت توريستي از طريق اجاره ملک و تمديد 5 ساله آن از کشور ترکيه اقامت دائم بگيرند که با توجه به قوانين جديد اقامت بر مبناي خريد ملک، اين نوع اقامت ديگر داده نمي‌شود.

 

اقامت در ترکيه با خريد ملک

در بعضي از مواقع ممکن است براي درخواست اقامت در ترکيه و يا حتي تمديد کردن آن با مشکلات مختلفي روبه رو شويد،اما با خريد ملک در استانبول اين مسئله کمي متفاوت مي شود.زيرا در بسياري از موارد با در دست داشتن سند مالکيت،مشکل اقامت نيز حل مي شود.

همانطور که اشاره شد،سرمايه گذاري در زمينه هاي مختلف به خصوص در زمينه املاک و مستغلات در ترکيه در حال رشد است و تعداد آپارتمان هايي که توسط خارجي ها در اين کشور خريداري مي شود روز به روز در حال افزايش است و شم مي توانيد اقامت ترکيه را متناسب با نياز خود انتخاب کنيد.

يکي از جذاب ترين اقامت ها در ترکيه،اقامت کوتاه مدت قابل تمديد است.اين نوع اقامت براي خارجي هايي که در ترکيه اقدام به خريد ملک کرده اند مناسب مي باشد.اين نوع مجوز معمولا به مدت يک سال اعتبار دارد و همسر و فرزندان زير 18 سال حق دريافت اقامت در ترکيه را به عنوان اسکورت دارند.

 

 

خريد ملک در استانبول با بست هوم

19zi_z5.jpg

 

 

مدارک لازم براي اقامت

براي دريافت اقامت ترکيه مدارک مختلفي نياز است مانند سند مالکيت،بيمه زلزله املاک،گذرنامه معتبر براي حداقل مدت شش ماه و بيمه درماني در خاک ترکيه براي هر يک از اعضاي خانواده.

اجازه مالکيت اين امکان را فراهم مي کند که فقط با خريد ملک در استانبول  در کشور ترکيه اقامت داشته باشد،اما از اين طريق

نمي توان تابعيت ترکيه اي را کسب کرد،مگر اين که  ارزش ملک خريداري شده حداقل 250 هزار دلار باشد.تنها در اين صورت است که مالک مي تواند در خواست تابعيت ترکيه اي کند.

در هنگام تمديد مجوز اقامت ترکيه با املاک و مستغلات بايد يک سند مالکيت وجود داشته باشد که اقامت بر روي آن اعطا شده باشد.و اين درخواست به شکل ديگري امکان پذير و مجاز نيست.در صورتي که پاسپورت ترکيه اي داشته باشيد و بخواهيد براي سرمايه گذاري اقدام به خريد ملک کنيد و يا قصد اقامت در اين کشور را داريد مي توانيد از خدمات مشاوره و کارشناسي بست هوم استفاده نماييد.

مدارک مورد نياز و فرايند خريد املاک در ترکيه

براي خريد ملک در ترکيه به گذرنامه، کد مالياتي محلي، حساب بانکي در يکي از بانک‌هاي ترکيه، مدارک مربوط به محل سکونت در کشور متبوع و 2 قطعه عکس سه در چهار نياز است.

 

فرايند خريد ملک در ترکيه و درخواست اقامت ترکيه به شرح زير است:

 

1.      مسافرت به ترکيه و بازديد ملک

2.      مراجعه به کارشناسان قيمت گذاري شهرداري و گرفتن قيمت

3.      پيش پرداخت قيمت توافقي براي خريد ملک

4.      واريز باقيمانده وجه قيمت ملک در روز سند زدن به حساب فروشنده

5.      تحويل گرفتن سند ملک بعد از يک هفته

6.      مراجعه به اداره اقامت و گرفتن وقت مصاحبه

7.      مراجعه به اداره اقامت در وقت تعيين شده همراه با مدارک لازم و پاسخگويي به سؤالات

8.      دريافت کارت اقامت يک ساله

 

مراحل ذکر شده هزينه‌هاي زير را در برخواهد داشت:

_      تأييد گذرنامه توسط ثبت اسناد، 200 لير

_      هزينه نقل سند، 3 درصد کل مبلغ معامله ملک

_      عوارض شهرداري، 3 درصد کل مبلغ معامله ملک

_      کميسيون بنگاه معاملات ملکي، 5 درصد کل مبلغ معامله ملک

_      عوارض خاک، 80 دلار آمريکا به 89 لير به ازاي هر يک نفر از اعضاي خانواده

_      بيمه، 300 تا 800 لير ترکيه به ازاي هر يک عضو خانواده (تفاوت بر مبناي سن)

 

چنانچه که ميخواهيد پاسپورت ترکيه را دريافت نماييد و يا براي سرمايه گذاري، اقدام به خريد خانه در استانبول بنماييد مي توانيد از خدمات مشاوره و کارشناسي ترکي بست هوم www.turkeybesthome.com  و يا از طريق واتس اپ 00905523082146  استفاده نماييد.

 

 

منبع: نکات کليدي خريد ملک در استانبول

 

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : همه,اطلاعات,لازم,در,مورد,خرید,ملک,در,ترکیه, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 156 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 14:24

مکمل غذايي فوراورا گرين

 

چه از قبل رژيم غذايي سالم داشته باشيد و چه نياز به افزودن غذاهاي سبز بيشتر در وعده هاي غذايي خود داشته باشيد ، قرص هاي گياهي مي توانند به شما در حفظ سطح بالاي مواد مغذي گياهان ، ويتامين ها و آنتي اکسيدان ها کمک کنند. انجام دادن. آوريل و همچنين مبارزه با اضافه وزن ، بيماري و پيري.

 

سم زدايي با قدرت طبيعي سبزيجات:

     • پاک و سم زدايي مي کند

     به قليايي سازي بدن کمک مي کند

     • حاوي مواد مغذي مفيد گياه است

     • فاقد گلوتن

مکمل غذايي فوراورا گرين

 

با توجه به سبک زندگي خود و استفاده از بسياري از غذاهاي آماده و فست فودها ، استفاده از غذاهاي تازه و سبز را ناديده بگيريد. محصولات Forever Living يک راه حل ساده براي اين مشکل پيدا کرده اند که اين نقص در مصرف غذاهاي سبز را جبران مي کند. نگاهي به ليست مواد تشکيل دهنده اين محصولات ، ارزش آنها را براي بدن نشان مي دهد.

 

تمام آنتي اکسيدان هاي مورد نياز بدن را با اين محصول تأمين کنيد. Fields of Greens ترکيبي از جوانه هاي جو تازه ، جوانه گندم ، جوانه يونجه و فلفل قرمز براي کمک به سلامت بدن و سلامت سيستم گردش خون است. علاوه بر اين ، عسل براي تقويت انرژي دارو به اين ترکيب اضافه مي شود.

 

زمينه هاي سبزها

موارد مصرف:

(براي کمک به سلامت سيستم گردش خون و دستگاه گوارش)

يک منبع عالي از غذاي سبز و يک آنتي اکسيدان قوي

• حاوي کلروفيل است

• ضد سرطان و مفيد براي ديابت ، چاقي ، سوnut تغذيه و تنظيم کلسترول خون

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : مکمل,غذایی,فوراورا,گرین, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 124 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 14:14

دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشکي سن پترزبورگ

امروز ميخواهيم نگاهي به يکي از بهترين دانشگاه هاي روسيه در زمينه تحصيلات عاليه داشته باشيم يعني دانشگاه پاولوف روسيه . اين دانشگاه که در ماه سپتامبر سال 1897 تاسيس شده است، يک موسسه وقف شده براي تحصيلات عاليه عمومي ميباشد که واقع شده در محيط شهري کلان شهر بزرگ سن پترزبورگ ( که حدود پنج ميليون نفر جمعيت دارد) است.

اين دانشگاه يک سنت قديمي و پر افتخار در تربيت دانشجويان روسي و بين المللي دارد. بيش تر از 35000 فيزيک دان از اين  دانشگاه فارق التحصيل شده اند. از زمان آغاز برنامه قبول دانش جويان بين المللي در 1947 ، بيشتر از 3500 فارق التحصيل بين المللي از بيش از 50 کشور در سراسر جهان موجود است. در حال حاضر نيز پنج هزار دانشجو در اين دانشگاه مشغول به تحصيل ميباشند.

 در ابتدا اين دانشگاه به عنوان موسسه پزشکي براي زنان تاسيس شد که در ابتدا فقط زنان را به عنوان دانشجو ميپذيرفت ولي امروزه مردان هم ميتوانند در اين دانشگاه تحصيل کنند . اين اولين موسسه در روسيه و اروپا بود که براي زنان فرصتي فراهم ميکرد تا به تحصيلات عاليه بپردازند.

اين دانشگاه در 1936 نام اولين موسسه پزشکي را به افتخار برنده جايزه نوبل، ايوان پاولو را بر خود گذاشت. در سال 1994 اين موسسه به عنوان دانشگاه پزشکي شناخته شد و نام دانشگاه دولتي پزشکي پاولوف سن پتزبورگ را دريافت کرد. اين دانشگاه تنها دانشگاهي است که درمانگاهي پلي کلينيک در محدوده خود دارد که سالگرد 180 سالگي اين درمانگاه  را در سال 2015 جشن گرفت. اين دانشگاه به طور قابل توجهي به رشد علم پزشکي و خدمات بهداشتي در روسيه کمک کرده است.

دانشکده ها و کارکنان

اين دانشگاه داراي 112 گروه آموزشي تقسيم شده در يازده دانشکده ميباشد که شامل دانشکده هاي پزشکي، دندانپزشکي، پزشکي ورزشي، فرهنگ تطبيقي تربيت بدني، اطفال، روانشناسي باليني، دانشجوهاي خارجي، مدرسه تحصيلات عاليه پرستاري، تحصيلات پس از فارق التحصيلي، تحصيلات پيش دانشگاهي ميباشد. اين دانشگاه نرخ خوبي از کارمندان دانشکده خوب آموزش ديده شده و بسيار تحصيل کرده مجهز به تکنولوژي مدرن فراهم ميکند. هم چنين به حد کافي اعضاي غير متخصص فراهم ميکند تا محيطي خود آموز براي دانشجويان فراهم آورد.

ny1s_x2.jpg

روش تدريس

در اين دانشگاه تدريس به زبان انگليسي انجام ميشود و اين دانشگاه معتقد به روش تدريس تطبيقي منحصر به فرد است که مبتني بر ترکيبي از بهترين سنت هاي آموزشي پزشکي روسيه با روش هاي سيستم آموزش غربي است. اين دانشگاه به عنوان محلي براي آموزش متخصصين در سراسر دنيا شناخته شده است. آموزش در اين دانشگاه مبتني بر مفهوم سيستم چند مرحله اي تربيت متخصصين در برنامه هاي داراي مرحله هاي متفاوت آموزش پزشکي است. موارد موجود شامل تربيت آموزش دانشگاهي، تربيت در برنامه هاي تحصيلات عاليه و هم چنين شامل تربيت پس از فارق التحصيلي دکتر ها ميباشد.

 

هزينه تحصيل در روسيه

 

شهريه دانشگاه دولتي پزشکي پاولوف سن پتزبورگ بسيار به صرفه و اقتصادي ميباشد که در جدول زير ميتوانيد آنرا مشاهده کنيد.

دانشگاه پاولوف روسيه

شهريه سالانه

هزينه هتل دانشجويي سالانه

هزينه کل سالانه

کل هزينه شش سال

شهريه دانشگاه به دلار

4500 دلار

600 دلار

5100 دلار

30600 دلار

قيمت به تومان(حدودي)

116ميليون

15.5 ميليون

131.5 ميليون

790 ميليون براي 6 سال

دوره هاي مقدماتي ده ماهه

2500 دلار

600 دلار

3100 دلار

80 ميليون تومان

 

پرديس دانشگاه

پرديس دانشگاه دولتي پزشکي پاولوف سن پترزبورگ درقسمت مرکزي شهر در يک فضاي سبز که شامل رنگ هاي سبز بهاري و رنگ هاي زرد پاييزي ميباشد و مسافتي حدود 40 هزار متر مربع را در بر ميگيرد. در محدوده آن 50 ساختمان زيبا با معماري شگفت انگيز وجود دارد.

نحوه ثبت نام و قبولي در دانشگاه

اگر ميخواهيد در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشکي سن پترزبورگ ثبت نام کنيد، پس بايد در امتحان ورودي ملي واجد شرايط بودن( ان اي اي تي) ثبت نام کنيد. ولي بايد اين را به خاطر بسپاريد که فقط لازم است در امتحان قبول شويد. قبولي در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشکي سن پترزبورگ بر اساس يک دوره مشاوره و رشد آموزشي است. به دانشجويان توصيه ميشود نکات گفته شده را بخوانند تا از رد شدن در امان باشند. به شما يک فرم درخواست داده ميشود تا دانشکده موردنظر خود را انتخاب کنيد. وقتي نامه پيشنهاد را دريافت کرديد، براي استفاده هاي بعدي آن را پيش خود نگه داريد. سپس بايد شهريه ورود به دانشگاه يا کالج را بپردازيد. پس از پرداخت هزينه دانشگاه براي ورود به دانشگاه پاولوف بايد براي ويزا اقدام کنيد. يک ويزا براي تحصيل در دانشگاه پزشکي پاولوف روسيه دريافت کنيد. و حالا يک پرواز با هواپيما به روسيه براي خود رزرو کنيد.

مدارک مورد نياز

قبل از درخواست براي ورود به دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه پزشکي سن پترزبورگ فراموش نکنيد که مدارک زير را با خود همراه داشته باشيد:

پاسپورت ( با حداقل 18 ماه اعتبار)

مدرک 10 ام و برگه مهر

مدرک 12 ام و برگه مهر

مدرک تولد

10 قطعه عکس به اندازه مناسب پاسپورت

نامه دعوت رسمي از دانشگاه پاولوف

تاييد تمام مدارک توسط وزارت امور خارجه کشورتان

قانوني شدن تمام مدارک توسط سفارت روسيه

هزينه هاي ويزا

رسيد بانکي پرداخت هزينه اولين سال تحصيلي

مدارک تست ايدز

مزاياي تحصيل در روسيه

عدم وجود آزمون ورودي براي ورود به دانشگاه ( فقط آزمون نيت

موسسات

موسسه تحقيقات نفرولوژي

موسسه تحقيقات پالمونولوژي

موسسه يادبود رايزا گورباچوا براي آنکولوژي و هماتولوژي و ترنسپلنت کودکان

موسسه جراحي صورت و تحقيقات دندانپزشکي ماکسيلو

موسسه فارماکولوژي والدمن

موسسه قلب وعروق

مراکز تحقيقي

مرکز تحقيقي علمي

مرکز پزشکي

مرکز تحقيق منطقه اي نارکولوژي و سايکوفارماکولوژي

مرکز علمي و روش شناسي پزشکي مولکولي فدراسيون روسيه

مرکز فاز هاي اوليه آزمايشات کلينيکي

 

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : دانشگاه,پاولوف, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 107 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 5:24

کسب درآمد

80z7_11.jpg

جديدترين دوره کسب درآمد در منزل

 

تدريس و پشتيباني:

استوديو طراحي سالار پورايماني

 
من سالار پورايماني هستم و اين متن شخصا توسط خودم، نگارش شده است. بيش از 12 سال هست که طراحي جواهرات انجام مي دهم. من در اين صفحه به شما کمک مي کنم که تنها با داشتن يک لب تاب بتوانيد کسب درآمد کنيد. اين پروسه آموزشي تنها 30 روز زمان مي برد تا شما براي کسب و کار شخصي خود آماده شويد. در انتهاي اين آموزش مي توانيد درآمد دلاري داشته باشيد.
 
  • مدير و موسس استوديو طراحي سالار پورايماني
  • سالار پورايماني طراح و صاحب امتياز برند BOGINI
  • برگزيده جشنواره طراحي طلا و جواهر تهران سال 1396
  • تاليف کاملترين خودآموز تصويري طراحي طلا و جواهر
  • مدرس دوره هاي عمومي و خصوصي نرم افزار ماتريکس
  • نويسنده رمان نُرت کريستي (انتشار يافته در سايت کتاب راه)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : کسب,درآمد,در,منزل, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 147 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت: 7:15

روش‌ کار و سرکيسه کردن سايت‌هاي پيش‌بيني‌ و شرط‌بندي

 

 بي توجهي به درگاه پرداخت آنلاين              

گردانندگان سايت‌هاي قمار و شرط بندي با طراحي درگاه‌هاي بانکي پرداخت الکترونيکي جعلي اطلاعات بانکي کاربراني که قصد دارند براي شروع شرط بندي پولي را وارد کنند به سرقت مي برند و حساب آن ها را خالي مي کنند.

 

روياي ميليونر شدن در يک شب                    

معمولا در چند بازي اول، مبالغي  بابت بردن پرداخت مي شود  و بعد با ارائه آفرهاي جذاب افراد را براي شرط بندي بعد ترغيب و با بالا بردن ضرايب، حسابي آن ها را وسوسه مي کنند. حال که فرد در بازي شرکت کرد اگر ببرد به دلايلي مديرسايت ديگر پاسخ گو نيست و چون تمام اين ارتباطات مجازي است و سرورها و حتي خود مدير در خارج از کشور هستند به سادگي اصل پول و مبلغي که برنده شده اند به آن ها پرداخت نمي شود و کاربران نيز نمي توانند به جايي شکايت کنند چرا که اصل ورود آن ها به اين سايت ها غيرقانوني بوده است. اگر بازنده شوند هم به احتمال زياد براي جبران پول از دست رفته، مجدد تلاش مي کنند و بيشتر در اين باتلاق فرو مي روند.

 

جر زني در بازي                       

اگر کمي به برنامه نويسي تسلط داشته باشيد مي توانيد اين موضوع را حدس بزنيد. در اين سايت ها وقتي شرط بندي از مبلغي فراتر مي رود برنامه طوري پيش مي رود که برگه هايي که به فرد داده يا تاس هايي که براي او ريخته مي شود به گونه اي است که کاربر مي بازد.  سايت betforward يکي از اين سايت هاست.

 

راه اندازي چند ساعته سايت                  

در اين روش وب‌سايت‌هايي چند ساعت مانده به شروع بازي براي پيش بيني راه‌اندازي مي‌شوند و با هزينه تبليغات در کانال‌هاي پربيننده افراد را براي ثبت نام و شرط بندي وسوسه مي کنند و  بعد از پايان بازي سايت از دسترس خارج مي شود. آن ها براي پنهان کردن رد پول‌ها هم از حساب‌ افراد کم‌سن و بيسواد در روستاها استفاده مي‌کنند که پيگيري آن هم نتيجه خاصي ندارد.

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : رویای,میلیونر,شدن,در,یک,شب, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 2:16

لینک دوستان

خبرنامه